angelinmyheart

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amelie Lundberg - 11 augusti 2011 19:30

Fastna aldrig plaskande i en ankdamm av rädsla och bitterhet, när du kan simma i kärlekens underbara ocean, stirra dig inte blind på ett ark av inskränkta ord när du kan ha tillgång till ett bibliotek  fyllt av själslig visdom, titta inte i taket när du kan se all världens stjärnor, fyll dig själv med all kärlek, visdom och möjligheter bli den du är ämnad att vara a shining star.
Varma kramar♥♥♥.( Skriven av Magnus Hägg) Underbar vän lika underbar tjej. De är själavänner de är så fina ihop önskar dom allt gott i världen <3<3<3<3  

Av Amelie Lundberg - 11 augusti 2011 18:11

Nu så ny härlig blogg......Precis om en nya fria dag att göra vad man vill  Nu så hoppas jag får fler som kommer hit läser. Kan få mina ryck ibland  med bus annat skoj. Varför ska livet vara så trist och jobbigt. Skapa en egen rolig dag istället. Glöm inte ge varandra en kram eller ett hjärta kan betyda väldigt mycket. Vad vill ni att jag ska skriva om vad är ni nyfikna om mig ?? Jag har en tung ryggsäck men den står ett hörn dammar. Har lämnat den där för det var så jobbigt släppa med den. Nu ser jag fam emot en spännande tid framåt. Starkare i mig själv har jag blivit. Så nu mina vänner nu vet ni hur det ligger till inget dystert mer utan var glada sätt på en bra musik hoppa studsa omkring tills ni har fått bort allt det trista. Kram söta änglar du ute i cybervärlden  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kärlek över lever allt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

angelinmyheart


Ovido - Quiz & Flashcards